+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Spa Hotel Svoboda Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 6 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    98%
  • Vybavení

    95%
  • Pohodlí

    82%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • skupina přátel
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Pavel Sochora

dospělý pár, 26.6.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Spa Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za milé hodnocení.

Budeme se těšit na Vaší opětovnou návštěvu.

Veronika Kuželovská
Reservation manager

Jan Roháček Ing.

jednotlivec, 26.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Spa Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane inženýre,

děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu v našem lázeňském hotelu.

Team hotelu Svoboda

Jindřich Klindera

dospělý pár, 7.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • velice kvalitní stravování čistota procedury

  • přidělení času procedur předimenzovanost některých procedur více poslaných klientů než kapacita

Personál
7
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Spa Hotel Svoboda odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi. Problém s časováním procedur se snažíme vyřešit ku prospěchu klientů.

Veronika Kuželovská
Reservation Manager

Ondrej Zak

jednotlivec, 14.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Milan Navrátil

dospělý pár, 21.7.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Služby zajišťované hotelem a jejich organizace neměly chybu.

  • Jen připomínka k vyšší nabídce (i placené) večerního kulturního programu. Na př. vystoupení kouzelníka v prostoru knihovny hotelu Pacifik by mělo odpovídající prostředí,které nepotřebuje tlumočníka pro vícenárodní klientelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Eva Lusková

dospělý pár, 15.5.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme. Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.