+420 222 539 539
Пн - Пт: от 8 до 22 часов, сб - вс:. 9 утра - 22 вечера

Spa Hotel Svoboda Отзывы

рейтинг отеля

91%
идеальный

by 6 reviews

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    98%
  • Оборудование

    95%
  • Комфорт

    82%
  • Соотношение цена / качество

    85%
Show reviews written by:
  • Другая группа
  • Группы друзей
  • Семья со взрослыми детьми
  • Семья с маленькими детьми
  • Молодая пара
Сортировать по:
Show:

Pavel Sochora

Пожилые пары, 26.6.2017

Jihočeský kraj

  • Overall rating
82 %

(without text rating)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Spa Hotel Svoboda replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za milé hodnocení.

Budeme se těšit na Vaší opětovnou návštěvu.

Veronika Kuželovská
Reservation manager

Jan Roháček Ing.

одинокий путешественник, 26.5.2017

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Spa Hotel Svoboda replied to this review.
Vážený pane inženýre,

děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu v našem lázeňském hotelu.

Team hotelu Svoboda

Jindřich Klindera

Пожилые пары, 7.5.2017

Čeština

  • Overall rating
82 %
  • velice kvalitní stravování čistota procedury

  • přidělení času procedur předimenzovanost některých procedur více poslaných klientů než kapacita

Personál
7
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Spa Hotel Svoboda replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi. Problém s časováním procedur se snažíme vyřešit ku prospěchu klientů.

Veronika Kuželovská
Reservation Manager

Ondrej Zak

одинокий путешественник, 14.11.2016

Čeština

  • Overall rating
90 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Milan Navrátil

Пожилые пары, 21.7.2016

Jihomoravský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Služby zajišťované hotelem a jejich organizace neměly chybu.

  • Jen připomínka k vyšší nabídce (i placené) večerního kulturního programu. Na př. vystoupení kouzelníka v prostoru knihovny hotelu Pacifik by mělo odpovídající prostředí,které nepotřebuje tlumočníka pro vícenárodní klientelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Eva Lusková

Пожилые пары, 15.5.2010

Čeština

  • Overall rating
90 %
  • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme. Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.