+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Svoboda Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

96%
Perfekt

von 29 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    97%
  • Sauberkeit

    100%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit kleinen Kindern
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 11.2.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Všechno

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 19.12.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den, byli jsme u Vás podruhé. Poprvé to byla náhoda díky Covidu. Nemám co vytknout, ochotný personál,vsude čisto, za mě pestrá a výborná strava, myslím,že si každý vybere. Využili jsme i wellness, masáže. Odpocinuli jsme si,byl klid ,vánoční atmosféra.

  • Měli jsme štěstí,na Kolonádě byly trhy, koncerty, příjemná atmosféra. Zucastnili jsme se mše vánoční, krásný zážitek. Děkujeme a pokud zdraví dá,radi se k Vam vrátíme. I.Neumannova

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Neumannová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Michaela Winter

Älteres Paar, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

8.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 17.9.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělý personál, jak sestřičky, recepce, jídelna, uklízečky...

  • Většina zahraničních hostů projevovala neúctu zejména k jídlu, ale i personálu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
velice si vážíme vašeho hodnocení. Budeme rádi, když si i pro příští pobyt v Mariánských Lázních vyberte náš Ensana Health Spa Hotel Svoboda.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

Älteres Paar, 13.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 29.4.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše v pohádku

  • Tvrdé pečivo při snídani

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený kliente,
velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme rádi, když si i při příští návštěvě Mariánských Lázní vyberete náš Ensana Health Spa Hotel Svoboda.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Pavel Skalák

Gruppe von Freunden, 13.3.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • dobré kvalitní

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Svoboda Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Skaláku,
velice vám děkujeme za vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

Einzelreisender, 9.3.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jindřich Malý

Einzelreisender, 26.12.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Milá obsluha, vše odpovídalo tomu, co hotel inzeruje. Velmi pěkné a příjemné prostředí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
velice vám děkujeme za vaše vysoké hodnocení. Budeme se těšit na vaší příští návštěvu u nás v hotelu Svoboda společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

Einzelreisender, 1.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 25.11.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Vše super.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 2.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Basarabová Markéta

Gruppe von Freunden, 7.8.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byly jsme poprvé v tomto hotelu,se vším jsme byly velice spokojeny,jídlo, služby i ubytování na té nejlepší úrovni,pobyt jsme si opravdu užily....

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Basarabová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

Einzelreisender, 20.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál, děkuji všem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 6.4.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velmi příjemný pobyt

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Irena Zářecká

Einzelreisender, 4.4.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel Svoboda je velice dobře situován a byla jsem moc spokojena. Už se těším, až tam zase pojedu.

  • Byla jsem spokojena jak s ubytováním, tak se stravou a službami.

  • Nic

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka Stibůrková

Familie mit älteren Kindern, 4.3.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alice Koubová

Älteres Paar, 4.1.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Koupili jsme si pobyt v hotelu Svoboda Ensana Health Spa, ale ve skutečnosti jsme byli ubytováni v sousedním hotelu, připojeném ke Svobodě tubusem, jehož vybavení chodeb i pokojů je viditelně nižší, nežli na Svobodě. Personál hotelového komplexu byl neodhadnutelný ve svém chování. Někteří lidé byli nesmírně profesionální a přátelští a jiní se chovali neurvale. Nebo nás trochu "vychovali" a pak se chovali přátelsky.

  • bazén a saunový svět silvestrovská večeře profesionalita některých zaměstnanců pokoj po vyžádaném přesunu na hotel Svoboda Fitnes centrum Příroda

  • Nelíbilo se mi, že když jsem požádala o přesunutí procedury ze 7:55 ráno (přijeli jsme na relaxační pobyt), tak jsem se dozvěděla, že "kvůli mě nebude paní stavět další vanu, abych se vešla". Posun času procedury u hlavní sestry měl podobu ponižujícího jednání, při kterém jsem se dozvídala, že na rozdíl ode mě oni ráno vstávají a podobně. Nelíbilo se mi, že když jsme pak fakticky na procedury přišli, tak kolem nás bylo spousta volných míst a sestry nás dokonce prosily o posun procedur tak, aby můj muž a já jsme měli procedury blízko sebe, což byla má původní prosba. Nelíbilo se mi, že za za placenou cenu jsme dostali pokoj 3x3 metry v hotelu, na který nezněl voucher, s matracemi, které byly ultra tvrdé. Po mé prosbě o přesun jsme dostali velký pokoj v hotelu Svoboda, z čehož plyne, že volný pokoj byl, ale z nějakého důvodu bylo výhodnější nás umístit do miniaturního nepohodlného pokoje a čekat, jestli se ozveme. Nelíbilo se mi, že když jsem přišla s partnerem do bazénu, pán na recepci se mě zeptal, jestli jsem přišla s cizincem a pak podotkl "To jsem si mohl myslet". Nelíbilo se mi, že hotelová služba poté, co jsme ukázali potvrzení o dlouhodobém pobytu v ČR mého muže (který je Švéd), prohlásila, že to bude potřebovat při nahlášení na cizineckou policii. Nelíbilo se mi, že když jsem platila kartou na recepci a jejich terminál hlásil "čekám na spojení ..... spojení selhaloí", byla jsem vystavena podezřívavému pohledu se slovy "Transakce byla zamítnuta, takže mi zaplaťte nějak jinak". (terminál přede mnou nenavázal spojení u jiných platících u dvou karet a v mém případě také selhalo u dvou karet) - Nelíbilo se mi, že když jsem hledala prostěradlo do sauny na obvyklém místě v bazénovém prostoru a opakovaně se tam vracela, tak mi bylo po deseti minutách řečeno "no nenašla jste ho tam, protože jste ho tam ani najít nemohla. To bych tam nejdřív nějaké prostěradlo musela dát". Nelíbilo se mi, že když jiné návštěvnici někdo omylem odnesl ručník a neměla se v bazénu do čeho se utřít, řekla jí služba "Das ist nich mein Problem".

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4
Ensana Svoboda Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a postřehy. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s ubytováním. V tomto případě doporučujeme, obrátit se vždy na hotelovou recepci, aby se mohly podniknout kroky, které by vedly ke spokojenosti hosta.
Ohledně chování personálu předáme postřehy našemu vedení. Doufáme, že Vás pobyt u nás neodradil od návštěvy v Mariánských Lázních.