0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Ensana Svoboda Health Spa Hotel Recenzje

Ocena hotelu

96%
Znakomicie

by 31 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    97%
  • Czystość

    100%
  • Wyposażenie

    96%
  • Komfort

    93%
  • Cena

    93%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • inna grupa
  • rodzina z małym dzieckiem
  • dorośli
Sortuj według:
Show:

Jitka Stibůrková

rodzina ze starszym dzieckiem, 4.3.2022

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Alice Koubová

para, 4.1.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
64 %
  • Koupili jsme si pobyt v hotelu Svoboda Ensana Health Spa, ale ve skutečnosti jsme byli ubytováni v sousedním hotelu, připojeném ke Svobodě tubusem, jehož vybavení chodeb i pokojů je viditelně nižší, nežli na Svobodě. Personál hotelového komplexu byl neodhadnutelný ve svém chování. Někteří lidé byli nesmírně profesionální a přátelští a jiní se chovali neurvale. Nebo nás trochu "vychovali" a pak se chovali přátelsky.

  • bazén a saunový svět silvestrovská večeře profesionalita některých zaměstnanců pokoj po vyžádaném přesunu na hotel Svoboda Fitnes centrum Příroda

  • Nelíbilo se mi, že když jsem požádala o přesunutí procedury ze 7:55 ráno (přijeli jsme na relaxační pobyt), tak jsem se dozvěděla, že "kvůli mě nebude paní stavět další vanu, abych se vešla". Posun času procedury u hlavní sestry měl podobu ponižujícího jednání, při kterém jsem se dozvídala, že na rozdíl ode mě oni ráno vstávají a podobně. Nelíbilo se mi, že když jsme pak fakticky na procedury přišli, tak kolem nás bylo spousta volných míst a sestry nás dokonce prosily o posun procedur tak, aby můj muž a já jsme měli procedury blízko sebe, což byla má původní prosba. Nelíbilo se mi, že za za placenou cenu jsme dostali pokoj 3x3 metry v hotelu, na který nezněl voucher, s matracemi, které byly ultra tvrdé. Po mé prosbě o přesun jsme dostali velký pokoj v hotelu Svoboda, z čehož plyne, že volný pokoj byl, ale z nějakého důvodu bylo výhodnější nás umístit do miniaturního nepohodlného pokoje a čekat, jestli se ozveme. Nelíbilo se mi, že když jsem přišla s partnerem do bazénu, pán na recepci se mě zeptal, jestli jsem přišla s cizincem a pak podotkl "To jsem si mohl myslet". Nelíbilo se mi, že hotelová služba poté, co jsme ukázali potvrzení o dlouhodobém pobytu v ČR mého muže (který je Švéd), prohlásila, že to bude potřebovat při nahlášení na cizineckou policii. Nelíbilo se mi, že když jsem platila kartou na recepci a jejich terminál hlásil "čekám na spojení ..... spojení selhaloí", byla jsem vystavena podezřívavému pohledu se slovy "Transakce byla zamítnuta, takže mi zaplaťte nějak jinak". (terminál přede mnou nenavázal spojení u jiných platících u dvou karet a v mém případě také selhalo u dvou karet) - Nelíbilo se mi, že když jsem hledala prostěradlo do sauny na obvyklém místě v bazénovém prostoru a opakovaně se tam vracela, tak mi bylo po deseti minutách řečeno "no nenašla jste ho tam, protože jste ho tam ani najít nemohla. To bych tam nejdřív nějaké prostěradlo musela dát". Nelíbilo se mi, že když jiné návštěvnici někdo omylem odnesl ručník a neměla se v bazénu do čeho se utřít, řekla jí služba "Das ist nich mein Problem".

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
4
Ensana Svoboda Health Spa Hotel replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a postřehy. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s ubytováním. V tomto případě doporučujeme, obrátit se vždy na hotelovou recepci, aby se mohly podniknout kroky, které by vedly ke spokojenosti hosta.
Ohledně chování personálu předáme postřehy našemu vedení. Doufáme, že Vás pobyt u nás neodradil od návštěvy v Mariánských Lázních.

Vávrová Božena

podróżujący w pojedynkę, 3.1.2022

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Jediné, co nám chybělo, byla možnost otevřeného baru(kavárny) v prostorách hotelu a to v odpoledních a večerních hodinách.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel replied to this review.
Dobrý den,
jsme si vědomi, že Bar či Kavárna u nás na hotelu chybí. Bohužel se nám v této nejisté době ještě nepodařilo zprovoznit Lobby bar, který byl součástí recepce v době před Covidem. Doufáme, že Vás tento nedostatek neodradil. Jinak v rámci naší společnosti můžete navštívit Kavárny v jiných hotelech.

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 8.8.2019

Čeština

  • Cena ogólna
96 %
  • Příjemní lidé ,hezké ubytování,možnost používání bazenu, Doufám že za rok zopakuji. L.Rákosová

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 13.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Pavel Sochora

para, 26.6.2017

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
82 %
  • Výborná poloha hotelu, velice příjemný personál, super bohatost a rozmanitost švédských stolů, hlavně snídaně. Děkuji

Personel
9
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
7
Value/money
7
Ensana Svoboda Health Spa Hotel replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za milé hodnocení.

Budeme se těšit na Vaší opětovnou návštěvu.

Veronika Kuželovská
Reservation manager

Jan Roháček Ing.

podróżujący w pojedynkę, 26.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený pane inženýre,

děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu v našem lázeňském hotelu.

Team hotelu Svoboda

Jindřich Klindera

para, 7.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
82 %
  • velice kvalitní stravování čistota procedury

  • přidělení času procedur předimenzovanost některých procedur více poslaných klientů než kapacita

Personel
7
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
7
Ensana Svoboda Health Spa Hotel replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi. Problém s časováním procedur se snažíme vyřešit ku prospěchu klientů.

Veronika Kuželovská
Reservation Manager

Ondrej Zak

podróżujący w pojedynkę, 14.11.2016

Čeština

  • Cena ogólna
90 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
9

Milan Navrátil

para, 21.7.2016

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni. Jedině oproti předchozím létům jsme postrádali větší kulturní náplň, ať už přímo v hotelu,nebo např. v Městském divadle. Jediný večer v divadle jsme rádi využili i když představení přímo nebylo náš šálek kávy.

  • Služby zajišťované hotelem a jejich organizace neměly chybu.

  • Jen připomínka k vyšší nabídce (i placené) večerního kulturního programu. Na př. vystoupení kouzelníka v prostoru knihovny hotelu Pacifik by mělo odpovídající prostředí,které nepotřebuje tlumočníka pro vícenárodní klientelu.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Eva Lusková

para, 15.5.2010

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme. Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi

  • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme. Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8