+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Ensana Svoboda Health Spa Hotel Recenzie

Hodnotenie hotela

96%
Vynikajúce

podľa 31 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    97%
  • Čistota

    100%
  • Vybavenie

    96%
  • Komfort

    93%
  • Pomer cena/kvalita

    93%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • iná skupina
  • rodina s malými deťmi
  • mladý pár
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Alice Koubová

starší pár, 4.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Koupili jsme si pobyt v hotelu Svoboda Ensana Health Spa, ale ve skutečnosti jsme byli ubytováni v sousedním hotelu, připojeném ke Svobodě tubusem, jehož vybavení chodeb i pokojů je viditelně nižší, nežli na Svobodě. Personál hotelového komplexu byl neodhadnutelný ve svém chování. Někteří lidé byli nesmírně profesionální a přátelští a jiní se chovali neurvale. Nebo nás trochu "vychovali" a pak se chovali přátelsky.

  • bazén a saunový svět silvestrovská večeře profesionalita některých zaměstnanců pokoj po vyžádaném přesunu na hotel Svoboda Fitnes centrum Příroda

  • Nelíbilo se mi, že když jsem požádala o přesunutí procedury ze 7:55 ráno (přijeli jsme na relaxační pobyt), tak jsem se dozvěděla, že "kvůli mě nebude paní stavět další vanu, abych se vešla". Posun času procedury u hlavní sestry měl podobu ponižujícího jednání, při kterém jsem se dozvídala, že na rozdíl ode mě oni ráno vstávají a podobně. Nelíbilo se mi, že když jsme pak fakticky na procedury přišli, tak kolem nás bylo spousta volných míst a sestry nás dokonce prosily o posun procedur tak, aby můj muž a já jsme měli procedury blízko sebe, což byla má původní prosba. Nelíbilo se mi, že za za placenou cenu jsme dostali pokoj 3x3 metry v hotelu, na který nezněl voucher, s matracemi, které byly ultra tvrdé. Po mé prosbě o přesun jsme dostali velký pokoj v hotelu Svoboda, z čehož plyne, že volný pokoj byl, ale z nějakého důvodu bylo výhodnější nás umístit do miniaturního nepohodlného pokoje a čekat, jestli se ozveme. Nelíbilo se mi, že když jsem přišla s partnerem do bazénu, pán na recepci se mě zeptal, jestli jsem přišla s cizincem a pak podotkl "To jsem si mohl myslet". Nelíbilo se mi, že hotelová služba poté, co jsme ukázali potvrzení o dlouhodobém pobytu v ČR mého muže (který je Švéd), prohlásila, že to bude potřebovat při nahlášení na cizineckou policii. Nelíbilo se mi, že když jsem platila kartou na recepci a jejich terminál hlásil "čekám na spojení ..... spojení selhaloí", byla jsem vystavena podezřívavému pohledu se slovy "Transakce byla zamítnuta, takže mi zaplaťte nějak jinak". (terminál přede mnou nenavázal spojení u jiných platících u dvou karet a v mém případě také selhalo u dvou karet) - Nelíbilo se mi, že když jsem hledala prostěradlo do sauny na obvyklém místě v bazénovém prostoru a opakovaně se tam vracela, tak mi bylo po deseti minutách řečeno "no nenašla jste ho tam, protože jste ho tam ani najít nemohla. To bych tam nejdřív nějaké prostěradlo musela dát". Nelíbilo se mi, že když jiné návštěvnici někdo omylem odnesl ručník a neměla se v bazénu do čeho se utřít, řekla jí služba "Das ist nich mein Problem".

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a postřehy. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s ubytováním. V tomto případě doporučujeme, obrátit se vždy na hotelovou recepci, aby se mohly podniknout kroky, které by vedly ke spokojenosti hosta.
Ohledně chování personálu předáme postřehy našemu vedení. Doufáme, že Vás pobyt u nás neodradil od návštěvy v Mariánských Lázních.

Pavel Sochora

starší pár, 26.6.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
82 %
  • Výborná poloha hotelu, velice příjemný personál, super bohatost a rozmanitost švédských stolů, hlavně snídaně. Děkuji

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

děkujeme za milé hodnocení.

Budeme se těšit na Vaší opětovnou návštěvu.

Veronika Kuželovská
Reservation manager

Jindřich Klindera

starší pár, 7.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
82 %
  • velice kvalitní stravování čistota procedury

  • přidělení času procedur předimenzovanost některých procedur více poslaných klientů než kapacita

Personál
7
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi. Problém s časováním procedur se snažíme vyřešit ku prospěchu klientů.

Veronika Kuželovská
Reservation Manager

Rudolf Svoboda

jednotlivec, 11.4.2024

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Hezký dobrý den, musím říci, že jsem byl spokojen. |Oproti minulém pobytu se něco i vylepšilo. Procedury moc dobré. Vše dobré ať se daří i nadále to přeje Ing et. Ing. Rudolf Svoboda

  • Spokojenost. By jsem zde již po třetí.

  • To musím teprve hledat.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
4
Hodnota/peniaze
8

Ondrej Zak

jednotlivec, 14.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
9

Eva Lusková

starší pár, 15.5.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme. Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi

  • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme. Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 25.11.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Vše super.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 6.4.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Velmi příjemný pobyt

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Pavel Skalák

skupina priateľov, 13.3.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • dobré kvalitní

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Skaláku,
velice vám děkujeme za vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Jitka Stibůrková

rodina so staršími deťmi, 4.3.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 8.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Příjemní lidé ,hezké ubytování,možnost používání bazenu, Doufám že za rok zopakuji. L.Rákosová

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 8.4.2024

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Objednáno SPA; přes zadání požadavku při objednávce parkování na hotelu zajištěno nebylo. Muselo se řešit dodatečně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 11.2.2024

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 19.12.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Dobrý den, byli jsme u Vás podruhé. Poprvé to byla náhoda díky Covidu. Nemám co vytknout, ochotný personál,vsude čisto, za mě pestrá a výborná strava, myslím,že si každý vybere. Využili jsme i wellness, masáže. Odpocinuli jsme si,byl klid ,vánoční atmosféra.

  • Měli jsme štěstí,na Kolonádě byly trhy, koncerty, příjemná atmosféra. Zucastnili jsme se mše vánoční, krásný zážitek. Děkujeme a pokud zdraví dá,radi se k Vam vrátíme. I.Neumannova

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Neumannová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Michaela Winter

starší pár, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

8.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 17.9.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Skvělý personál, jak sestřičky, recepce, jídelna, uklízečky...

  • Většina zahraničních hostů projevovala neúctu zejména k jídlu, ale i personálu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený hoste,
velice si vážíme vašeho hodnocení. Budeme rádi, když si i pro příští pobyt v Mariánských Lázních vyberte náš Ensana Health Spa Hotel Svoboda.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

starší pár, 13.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 29.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše v pohádku

  • Tvrdé pečivo při snídani

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený kliente,
velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme rádi, když si i při příští návštěvě Mariánských Lázní vyberete náš Ensana Health Spa Hotel Svoboda.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

jednotlivec, 9.3.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10