+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Svoboda Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

96%
Perfektní

dle 31 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%
  • Čistota

    100%
  • Vybavení

    96%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    93%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina s malými dětmi
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Jindřich Malý

jednotlivec, 26.12.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Milá obsluha, vše odpovídalo tomu, co hotel inzeruje. Velmi pěkné a příjemné prostředí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,
velice vám děkujeme za vaše vysoké hodnocení. Budeme se těšit na vaší příští návštěvu u nás v hotelu Svoboda společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

jednotlivec, 1.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 2.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Basarabová Markéta

skupina přátel, 7.8.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byly jsme poprvé v tomto hotelu,se vším jsme byly velice spokojeny,jídlo, služby i ubytování na té nejlepší úrovni,pobyt jsme si opravdu užily....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Basarabová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu v hotelu Svoboda v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

jednotlivec, 20.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi vstřícný a ochotný personál, děkuji všem.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Irena Zářecká

jednotlivec, 4.4.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel Svoboda je velice dobře situován a byla jsem moc spokojena. Už se těším, až tam zase pojedu.

  • Byla jsem spokojena jak s ubytováním, tak se stravou a službami.

  • Nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vávrová Božena

jednotlivec, 3.1.2022

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Jediné, co nám chybělo, byla možnost otevřeného baru(kavárny) v prostorách hotelu a to v odpoledních a večerních hodinách.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
jsme si vědomi, že Bar či Kavárna u nás na hotelu chybí. Bohužel se nám v této nejisté době ještě nepodařilo zprovoznit Lobby bar, který byl součástí recepce v době před Covidem. Doufáme, že Vás tento nedostatek neodradil. Jinak v rámci naší společnosti můžete navštívit Kavárny v jiných hotelech.

Anonym

jednotlivec, 13.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jan Roháček Ing.

jednotlivec, 26.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Svoboda Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane inženýre,

děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu v našem lázeňském hotelu.

Team hotelu Svoboda

Milan Navrátil

dospělý pár, 21.7.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni. Jedině oproti předchozím létům jsme postrádali větší kulturní náplň, ať už přímo v hotelu,nebo např. v Městském divadle. Jediný večer v divadle jsme rádi využili i když představení přímo nebylo náš šálek kávy.

  • Služby zajišťované hotelem a jejich organizace neměly chybu.

  • Jen připomínka k vyšší nabídce (i placené) večerního kulturního programu. Na př. vystoupení kouzelníka v prostoru knihovny hotelu Pacifik by mělo odpovídající prostředí,které nepotřebuje tlumočníka pro vícenárodní klientelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10