+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Spa Hotel Svoboda Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

by 6 reviews

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    98%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    82%
  • Preis-leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
  • andere Gruppe
  • Gruppe von Freunden
  • Familie mit Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Show:

Pavel Sochora

Älteres Paar, 26.6.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Spa Hotel Svoboda replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za milé hodnocení.

Budeme se těšit na Vaší opětovnou návštěvu.

Veronika Kuželovská
Reservation manager

Jan Roháček Ing.

Einzelreisende, 26.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Spa Hotel Svoboda replied to this review.
Vážený pane inženýre,

děkujeme za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu v našem lázeňském hotelu.

Team hotelu Svoboda

Jindřich Klindera

Älteres Paar, 7.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • velice kvalitní stravování čistota procedury

  • přidělení času procedur předimenzovanost některých procedur více poslaných klientů než kapacita

Personál
7
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Spa Hotel Svoboda replied to this review.
Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi. Problém s časováním procedur se snažíme vyřešit ku prospěchu klientů.

Veronika Kuželovská
Reservation Manager

Ondrej Zak

Einzelreisende, 14.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Milan Navrátil

Älteres Paar, 21.7.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Služby zajišťované hotelem a jejich organizace neměly chybu.

  • Jen připomínka k vyšší nabídce (i placené) večerního kulturního programu. Na př. vystoupení kouzelníka v prostoru knihovny hotelu Pacifik by mělo odpovídající prostředí,které nepotřebuje tlumočníka pro vícenárodní klientelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Eva Lusková

Älteres Paar, 15.5.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Služby Call centra jsme nevyužívali, proto nehodnotíme. Služby- trochu problém s parkováním. Chápeme, že Mar. Lázně jsou lázně a je třeba dodržovat klid pro klienty, ale nemít možnost zajitit průjezd k hotelu jinak než přes městký úřad je velmi kostnaté. Proč nemohou klienti zakoupit krátkodobé parkování u hotelu? Jedná se mi např. u hotelu Kriváň, kde jsme vyzvedli kufr příbuzné a nesli jej přes město k autu. Přitom by úplně stačilo, kdyby v recepci měli možnost vybrat poplatek za krátkodobé zaparkování a byl by problém vyřešen. Ale celkově jsme byli velmi spokojeni a rádi bychom pobyli v Mar. Lázních někdy v budoucnu i déle. Luskovi

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.